Cantik Empire | Produk Kecantikan | Produk Kesihatan

Cantik Empire-Menjual Pelbagai Produk Kecantikan dan kesihatan Lelaki dan wanita Pada harga murah dan Pelbagai produk terkini Lagi

Jamu Ratu Dara Testimoni | Harga Jamu Ratu Dara Beauty Garden Jamu Ratu Dara Testimoni | Harga Jamu Ratu Dara Beauty Garden
5
Jamu Ratu Dara Jamu Ratu Dara Testimoni | Harga Jamu Ratu Dara Beauty Garden Adakah anda…   Merasa rendah diri dengan suami kerana prestasi... Jamu Ratu Dara Testimoni | Harga Jamu Ratu Dara Beauty Garden

Jamu Ratu DaraJamu ratu dara

Jamu Ratu Dara Testimoni | Harga Jamu Ratu Dara Beauty Garden

Adakah anda…
 
Merasa rendah diri dengan suami kerana prestasi anda tidak sehebat zaman muda dahulu?
Masalah sengugut dan period yang tidak lancar?
Kurang selesa di sebabkan masalah keputihan melampau dan menyebabkan bau yang kurang enak di vagina?
Mempunyai masalah perlawasan dan pembuangan?
Sering lesu, letih dan lemah urat badan?
Kulit dan wajah kusam dan pucat tiada seri langsung?
Kurang keyakinan diri luaran dan dalaman?
 
Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannya..Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita.
 
NAK KETAT?
RAPAT?
PADAT?
MANTAP?
BERTENAGA?
Jamu ratu dara ada jawapannya!!Produk terhangat dipasaran! Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten. Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.
 
Terbukti sejak dari tahun 1970an lagi. Diadun dengan herba khusus untuk wanita yang diamalkan sejak turun temurun. Warisan dari nenek moyang yang merupakan pengamal ubatan herba dan akar kayu.
Tumbuhan herba ini adalah warisan yang tidak ternilai kepada manusia kerana selain mempunyai banyak khasiat berguna untuk penjagaan kesihatan badan dan kecantikan. Dimana ianya telah terbukti dalam menyembuhkan berbagai jenis penyakit. Disamping itu juga ianya amat penting dalam penjagaan kesihatan serta kecantikkan. Apa yang penting adalah kesedaran kita semua untuk menyedari serta menghargai sumber alam semulajadi yang mempunyai banyak khasiatnya.
 
Pelbagai khazanah perubatan dan petua menggunakan herba dalam kehidupan harian masyarakat melayu telah berlaku sejak zaman berzaman Namun, semenjak perubatan moden makin meluas, kaedah perubatan berasaskan herba telah dilupakan Di zaman moden ini, pengetahuan masyarakat sekarang tentang khasiat herba masih di peringkat paling bawah. Ramai yang tidak mengetahui khasiat sebenar herba untuk kesihatan.
 
Kandungan utama produk ini ialah habbatus sauda. Habbatus sauda boleh membantu dan menguatkan fungsi-fungsi kelenjar tiroid, mengawal lemak berlebihan dan mengatasi masaalah kegemukkan serta menegangkan kulit muka. Ia juga merupakan ubat paling mujarab dan berkesan untuk mereka yang ingin kelihatan awet muda.Bagi yang mengalami masalah keputihan berlebihan dan luarbiasa ,kemudian ditambah pula bau kurang menyenangkan juga boleh mengamalkan produk ini. Kesannya boleh dilihat dengan serta-merta selepas mengamalkannya selama seminggu. Insya Allah. Selain itu ,ia juga boleh menyembuhkan luka yang tersumbat pada saluran tiub fallopio atau kilang ovari. Dengan ini dipercayai amalan ke atas Jamu ini boleh membantu masalah kesukaran mendapatkan cahayamata. Sebagai wanita, banyak penyakit yang berkaitan dengan kesuburan di mana ia boleh mempengaruhi tahap kesihatan.Ini kerana rahim yang subur boleh menghalang semua penyakit seperti keputihan,senggugut ,haid tidak teratur,lemah tenaga batin dan hilang keanjalan.
 
Antaranya keputihan ,otot sekitar faraj longgar, bau yang kurang enak dan rahim jatuh, semua mempunyai kaitan dengan kesuburan rahim. Dengan adanya rahim ,wanita ada haid kemudian hormon akan dikeluarkan bagi membolehkan badan melawan penyakit ,awet muda dan banyak lagi.Selain itu, amalan ke atas Jamu ini boleh mengatasi masalah kelesuan atau penat serta mengembalikan tenaga biarpun anda kurang tidur atau mengalami tekanan atau stress. Amalan Jamu ini juga mampu membantu wajah muda berseri, tubuh yang lebih sihat dan cergas.Amalan Jamu ini bukan sekadar untuk yang sudah bersalin, berkahwin malah ianya baik untuk semua wanita pelbagai peringkat usia. Jika dimulakan amalan ini sedari anak dara, ianya merupakan ‘bonus’ dalaman utk tubuh badan..Insya Allah..
 

Ramuan jamu ratu dara :

Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Habatus-Sauda dan Rempah Ratus Terpilih.
 

Antara khasiat Jamu Ratu Dara:

 
✔Sangat berkesan untuk merapatkan , mengetatkan serta menghangatkan lagi bahagian keintiman wanita. Kompem ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..Mcm anak dara balik tau!
berkesan Merawat keputihan dengan berkesan.
berkesan Melancarkan haid dan mengatasi senggugut.
berkesan Membantu mengatasi sakit pinggang & membuang angin dalam badan.
✔Memulihkan tenaga dan peredaran darah.
✔Mengecut dan menguatkan rahim selepas bersalin.
✔Meningkatkan kesuburan wanita.
✔Membantu mendapatkan zuriat.
✔Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.
✔Membantu menurunkan berat badan.
✔Mencegah barah payudara dan rahim.
✔Seri awet muda dan boleh mencantikkan kulit.
 

Cara makan jamu ratu dara :

✔Makan 2 kapsul pagi (selepas sarapan) & 2 kapsul sebelah malam untuk 1 minggu yang pertama.
 
(2 kapsul x 2 kali sehari x 7 hari = 28 kapsul)
 
✔Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 2 kapsul sekali makan setiap hari sehingga datang bulan.
(2 kapsul x 14 hari (kitaran biasa) = 28 kapsul)
 
✔Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.4. Selepas habis Haid, ulangi langkah-langkah di atas.. Jumlah kapsul = 56 kapsul
 
✔Jumlah kapsul di dalam sebotol JRD adalah 60 kapsul.
 
**Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yang ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.
 

Tips Pengambilan 

✔Utk mendapat kesan dan khasiat yang optimum, pengunaan kali pertama boleh amalkan 2 kapsul pagi dan 2 kapsul malam. Jika sudah mendapat kesan yang di kehendaki, boleh “maintain” dengan pengambilan 1 kapsul pagi dan 1 kapsul malam sahaja.
✔Banyakkan meminum air putih untuk hasil yang lebih baik.
✔Tidak sesuai untuk ibu mengandung, menyusu bayi dan wanita dalam haid.
✔Tindak balas adalah berbeza-beza mengikut kesesuaian badan seseorang.
✔Ini adalah persediaan herba tradisional.

Dah tau khasiat dan cara makan now kita tengok testimoni pilihan dia pula:)

Jamu ratu dara testimoni

jamu ratu dara testimoni

 

testimoni jamu ratu dara

 

jamu ratu dara Review

 

jamu ratu dara testimoni 2015

 

jamu ratu dara testimoni 2016

*Disclaimer: Individual Results may vary, and
testimonials are not claimed to represent typical results.

SOALAN YANG SELALU DIAJUKAN BERKENAAN JAMU RATU DARA

S : Semasa pengambilan JRD, bolehkah seseorang itu mengambil makanan tambahan, vitamin, pil perancang atau lain-lain supplement?

J : JRD di buat 100% daripada herba-herba terpilih yang berkhasiat dalam proses penyembuhan dan kesegaran tubuh badan.Tiada sebarang masalah tetapi di nasihatkan untuk menjarakkan masa pengambilan antara ubat-ubatan lain itu sekurang-kurangnya 2 jam.
 

S : Siapakah yang tidak boleh makan dan mengamalkan JRD ini?

J : Mereka yang sedang menyusu bayi, sedang datang bulan dan mereka yang menghidap darah tinggi tidak di galakkan.
 

S:Adakah boleh mengamalkan JRD selepas bersalin / melahirkan?

J : Bagi orang yang baru melahirkan anak, boleh mengambil JRD pada hari ke-20 dalam pantang. JRD dapat mengembalikan tenaga, menegangkan otot-otot yang kecut, menyembuh luka bersalin, memulih dan menyempitkan lagi faraj dan boleh mengecutkan rahim.**Namun jika menyusu badan, tidak di galakkan / bergantung pd bayi. Mulakan dgn dos yg sedikit iaitu sebiji sehari. Jika bayi tidak serasi, berhenti.
 

S : JRD panas tak? Boleh membantu mendapatkan zuriat? Jamu ratu dara untuk hamil ?

J : JRD tidak panas. Insya-Allah boleh membantu menyuburkan rahim dan membantu untuk menambahkan kesempurnaan hubungan suami isteri. Utk hamil, mmg disarankan pengambilan Jamu ni. Banyak sekali testimoni yg kami terima ‘berjaya hamil’ lepas pengambilan Jamu ini (dgn izinNya). Ada yg smpai menunggu dkt2 10 tahun then pregnant. Terus diorang jadi pengedar sah Jamu Ratu Dara. So, jawapannya adalah YA, utk hamil JRD sgt bagus utk di amalkan k.
Semua herba2 bersifat ‘metabolisme boost’. So terma panas tu di sbbkn metabolisma kita ditingkatkan (antara sebab JRD boleh kuruskan badan). Tapi dari testimoni pengguna, JRD ni tahap panas amat sedikit berbanding jamu2 lain di pasaran sbb campuran bahan2 herba JRD yg unik dan boleh balance kepanasan dr herba2 lain.
Utk kecutkan rahim tu mksudnya mengetatkan vagina. Bahasa dulu2 org melayu kita yg sebut ‘kecutkan rahim’ tu. So vagina ketat adalah proses mengembalikan elastisiti vagina sama mcm keadaan gadis dulu. Ianya sesuatu yg amat baik utk remajakan vagina & rahim sekaligus meningkatkan keharmonian rumahtangga & kesihatan kita.

S : Boleh kah amalkan JRD jika saya masih menyusukan bayi?

J : Kami tidak mengalakkan pengambilan JRD semasa tempoh menyusu bayi. (Tetapi jika anda ingin mencuba juga, mulakan dengan dos yang sedikit. Sebiji sehari, dan lihat tindak-balas bayi. Jika bayi anda tidak serasi anda di nasihatkan berhenti)
 

S :Adakah JRD boleh membantu melancarkan sistem kitaran haid yang tidak teratur?

J : Salah satu khasiat Jamu Ratu Dara adalah membetulkan sistem kitaran haid bagi yang mengalami masalah haid tidak teratur. Alhamdullillah ramai yg telah dapat mengatasinya.
 

S : Mengapa setelah mengambil JRD, darah haid saya keluar dengan banyak dari biasa?

J : Itu adalah tindak-balas positif kerana ia melancarkan pengaliran darah haid anda. Darah haid memang perlu di keluarkan dengan kadar yang sepatut nya agar tidak tertinggal didalam rahim. Jika haid tidak lawas dan keluar sedikit sahaja di khuatiri kelak akan menimbulkan masalah rahim dimasa akan datang.
 

S :Adakah anak dara yang belum berkahwin boleh ke mengamalkan JRD?

J : Boleh. Jika anak dara dan belum berkahwin, memadai dengan sebiji ke dua biji sehari sahaja. (Pengambilan jamu perlu di amalkan secara berpanjangan. Bermula dari anak dara sehinggalah melangkah ke fasa perkahwinan dan seterusnya memasuki alam keluarga dan bekeluarga)
 

S:Adakah JRD boleh menguruskan badan?

J : Jamu ni BUKAN produk utk menguruskan badan. Ia merupakan produk herba yang khusus utk kesihatan dalaman wanita. Tetapi JRD sangat berkesan untuk melawaskan pembuangan. Sedikit sebanyak mungkin boleh membantu untuk mengurangkan berat badan. Kurangkan makanan berminyak dan berlemak. Wajibkan pengambilan 8 gelas air atau lebih dalam sehari.
 

S : Sejauh mana Jamu ni boleh membantu hubungan intim suami isteri?

J : Ini adalah terbukti dan telah ramai yang berpuas hati. Para isteri
yang mempunyai masalah semasa melakukan hubungan intim pasti akan dapat menghangatkan kembali hubungan bersama suami.
**Tips – Amalkan memakan JRD 2 biji pagi dan 2 biji malam. Cuti dari bersama suami selama 3-5 hari. Selepas tempoh bercuti dan berpantang selama 3-5hari itu, cuba bersama dengan suami anda. Pasti akan rasa perbezaanya! Hangat seperti malam pertama.. Suami anda pasti tersenyum..
->untuk anak dara memadai 1-2biji sehari shj=)
 
PERINGATAN – Tindak-balas dan testimoni adalah berbeza-beza mengikut individu dan keserasian badan masing-masing. Jika anda tidak biasa / tidak pernah makan jamu, mulakan dgn dos yang sedikit dahulu supaya badan anda tidak terkejut dengan tindak balas herba ini. Badan anda, anda yang tahu..
 
Jika anda mengalami pening2, mengantuk, rasa mual, ari-ari rasa berdenyut dan sakit, keluar keputihan yg banyak pada awal pengambilan, itu adalah normal dan merupakan tindak balas dari herba dalam Jamu Ratu Dara (JRD). Segala tindak balas adalah bergantung kepada antibodi dan ketahanan badan masing-masing. Setiap tindakbalas ini juga berbeza diantara setiap individu. Tindakbalas ini hanyalah sementara dan akan hilang dalam masa dua atau tiga hari selepas mengamalkannya. Antaranya :
Pening kepala.
Pening kepala terjadi disebabkan oleh metabolisme di dalam badan yang rendah dan proses ini membantu meningkatkatkan kembali metabolisme badan.Untuk mengatasi masalah tersebut minum banyak air kosong .Sekurang-kurangnya 8 gelas satu hari. Lagi banyak lagi bagus…
 
Mengantuk atau penat di peringkat awal pegambilan Jamu ni.
Itu adalah tindak-balas pemulihan dan berlaku hanya sementara sahaja. Itu adalah tanda banyak toksin didalam badan.Ini kerana tahap kolesterol di dalam badan terlalu tinggi dan toksin yg banyak di dalam badan. Proses penurunan kolesterol dan penyingkiran toksin akan menyebabkan tindak balas ini berlaku untuk beberapa hari sahaja.Insya’Allah anda akan kembali normal dan segar selepas itu.
 
Keluar keputihan yang banyak.itu adalah normal.Ianya adalah sebahagian dari proses pemulihan. Selepas seminggu (mungkin lebih lama) keadaan akan pulih seperti biasa bergantung kepada tahap dan serius mana keputihan yang dialami oleh individu tersebut.( Tempoh yang diambil untuk menghilangkan keputihan iniadalah berbeza bagi setiap individu). Pengambilan yang konsisten akan dapat menghilangkan terus keputihan dan juga bau yang tidak menyenangkan.
 
Sakit atau rasa berdenyut di bahagian ari-ari. Sakit ari2 tersebut cuma sementara kerana dalam proses membaik pulih kan rahim tersebut. Ini adalah kerana rahim anda tidak berapa sihat. Jika rahim tidak sihat, muka pun kurang berseri.

Berminat?

Nak Cuba?”

TAK PERLU FIKIR PANJANG LAGI”

Dapatkan jamu ratu dara murah disini..dan pastinya produk Original. Money back guarantee if not Original. Awas dengan produk tiruan/fake yang bahaya.

CARA ORDER

1)Langkah 1: Harga Jamu Ratu Dara / Jamu Ratu Dara Price

jamu ratu dara murah

Borong Min 10: Whatsapp 01126271834 Stokis Hq

2) Langkah 2: Butiran Pembayaran

Lakukan pembayaran ke salah satu akaun dibawah menggunakan kaedah Fund Transfer/Online atau ATM Transfer atau Cash Deposit:

Akaun CIMB :
No Akaun:7615183006
Nama: Umar Faris
Atau Akaun Maybank :
No Akaun: 512017512680
Nama: Umar Faris
No TEL:01126271834

Email – CantikEmpire@gmail.com

3) Detail Bayaran dan Alamat Untuk Penghantaran Produk

WHATSAPP DETAIL BAYARAN KE +601126271834 @ Mobile Boleh Direct ke http://www.wasap.my/601126271834

Nama Penerima,Nama Produk, Kuantiti Produk, No tel Serta Alamat Untuk Penghantaran Produk

Nama:
Alamat:
No Telefon:
Order:
Kuantiti:
Jumlah Bayaran:
Baki:(jika ada)
Sila sertakan bukti Resit/Screenshot bagi yang online transfer/Bank in/ Deposit Tunai

Mobile Boleh terus hantar detail ke http://www.wasap.my/601126271834

ATAU SMS DETAIL BAYARAN KE 01126271834

Contoh:Produk jamu ratu dara ,3 kotak,RM90, CIMB, 20/04/2016, 1.10 PAGI, Syerleena BT Ahmad Tajuddin  , LOT 978A, BATANG MERBAU, 17500 TANAH MERAH KELANTAN.

4) Detail No Tracking Poslaju

Selepas pengesahan pembayaran ..produk akan dipos menggunakan poslaju untuk semenanjung, Sabah, dan Sarawak. No Tracking Poslaju akan dihantar Ke No telepon Anda

Nota: Jangan bimbang,anda berurusan dengan orang yang menjalankan perniagaan internet sepenuh masa dan profesional, 100% di jamin barang akan SELAMAT sampai ke tempat anda dan KERAHSIAN Bungkusan Adalah Dijamin

Jangkamasa Poslaju

Kami hanya menggunakan perkhidmatan Poslaju sahaja dalam menguruskan penghantaran. Jangkamasa terima Produk adalah seperti berikut:

Semenanjung Malaysia: 1-2 hari bekerja

Sabah dan Sarawak: 2-4 hari bekerja

Jika pihak kami menerima dan dapat mengesahkan pembayaran sebelum 3:30 Petang dari Isnin – Jumaat, pesanan dijamin akan dipos hari yang sama dan mungkin akan sampai ke destinasi pada keesokan harinya (bergantung pada destinasi penghantaran), atau bagi sesetengah kawasan mungkin mengambil masa 2 hingga selewat-lewatnya 5 hari bekerja, tetapi berkemungkinan sedikit kelewatan akan berlaku bagi sesetengah kawasan pedalaman.

Jika makluman pembayaran dibuat selepas waktu yang ternyata di atas, kutipan pesanan akan ditunda pada hari bekerja yang berikutnya.

Sabtu (Sabtu pertama, Ahad, Cuti umum – CUTI, tiada penghantaran akan dibuat)

tempah sekarang

PRODUK LAIN

Jamu Young Gold Review | Testimoni Jamu young gold | Harga Young Gold

Set Bersalin Spa & Ma Murah | Set Bersalin Spa & Ma Original 2018

Save

Save

Save

Save

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published.

error: Content is protected !!